ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΑΝΕ

Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΥ ΕΡΓΑ..ΟΙ ΝΕΕΣ ΜΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ

Αγαπημενη μου μπλογκογειτονια !!! ειχα καιρο να κανω αναρτηση...Σημερα ειπα επιτελους να γραψω δυο λεξουλες για τις νεες μου δημιουργικες ενασχολησεις!!Οσοι μ επισκεπτεσθε θα εχετε αναρρωτηθει..''τι εγινε αυτο το κοριτσι?'' ''Γιατι χαθηκε?"
Η αληθεια ειναι οτι ειχα και γω πολλα στο κεφαλι μου οπως ολοι μας αλλωστε...
Δεν το γραφω για να δικαιολογηθω...ας οψεται ομως και το facebook...!!!
Οτι καινουργιο εφτιαχνα το αναρτουσα εκει...
Φετος αποφασισα ν ασχοληθω λιγο και με τον πηλο...κατα καιρους παλιοτερα ειχα δημιουργησει κοσμηματα απο cernit η fimo ...αλλα τωρα αποφασισα να μαθω να φτιαχνω μπουστα!
Παρακολουθησα ενα διημερο σεμιναριο με δασκαλα -μαγισσα του πηλου  Μαρια Καντζαλη και εφτιαξα ,ενα μπουστο με γυψογαζα και πηλο και ενα επιτοιχιο μπουστο μονο με πηλο!!Σημειωτεον οτι ο πηλος αυτος στεγνωνει στον αερα!
Το ενα μπουστο -αυτο με τις πεταλουδες- ισως το κανω αργοτερα επιτραπεζιο φωτιστικο!
Το αλλο πρεπει να το βαλω πανω σε ξυλο για να το κρεμασω στον τοιχο!!

Ιδου το αποτελεσμα...εγω παντως εμεινα κατενθουσιασμενη...!!!

Δεν σταματησα ομως εδω!!!Η αγαπη μου στα mixed media -δηλαδη η κατασκευη π.χ. ενος πινακα η εργου με πανω απο 2 υλικα- με εσπρωξε να παρακολουθησω και αλλο ενα σεμιναριο με δασκαλα την αγαπημενη σε ολους Misirlou!Πολυ ωραιο σεμιναριο και πολυ ωραιο το αποτελεσμα...πολλες γνωσεις μαζι και πολυ φιλικο περιβαλλον!!Φτιαξαμε ενα μικρο πινακα χρησιμοποιωντας πολλα απλα καθημερινα υλικα και φυσικα ακρυλικες μπογιες...Πανω απ ολα βαλαμε το κεφι και την φαντασια μας οδηγους!!


Ελπιζω να σας αρεσαν τα νεα μου εργα!!Θα τα ξαναπουμε συντομα...ευχομαι...!!κι ελπιζω!!!


9 σχόλια:

  1. Καλώς την Αννίτα μας!!!! Σαν τα χιόνια!!!
    Τι ομορφιές είναι αυτές που έφτιαξες!!!
    'Αξια μαθήτρια και των δυο καταπληκτικών δασκάλων!! Πολύ όμορφα τα μπούστα σου αλλά και τα σπιτάκια σου υπέροχα και ξεχωριστά!
    Φιλάκια και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω Μαριαννα μου!!!Ευχαριστω για την επισκεψη!!καλιο αργα παρα ποτε!!χαχαχα!!Ευχομαι να μην χαθω παλι!!Ας οψεται το facebook! Φιλακια!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίες όλες η κατασκευές που έκανες η μια καλύτερη από την άλλη!!!!!
    Χάρηκα που σε βρήκα σε περιμένω και από μένα..... Ελπίζω να τα λέμε !!!!!!! καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνεις. Φιλάκια.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Σουλα μου..Θα περασω μια βολτουλα!!!Χαρηκα κι εγω!!Πολλα φιλια!!!

      Διαγραφή
  3. Καλή έκανες την ανάρτηση και σε βρήκα και εδώ συμμαθήτρια !!!! Ομολογώ επειδη τα είδα από κοντά χάνουν πολύ στις φωτο !!!
    Και ο πίνακας όμορφο αποτέλεσμα !!!
    Μπράβο σου!!!


    μπούστα τα είδα χάνουν στη φωτογραφία !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω Νικολ μου!!!Ναι τελικα οι φωτογραφιες δεν ειναι ποτε οπως εκ του φυσικου!!!Καλες δημιουργιες !!!

      Διαγραφή
  4. Υπεροχα τα μπουστα σου και ο πινακας φανταστικος ..καλη συνεχεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Free citizen titanium watch
    Free titanium flash mica citizen titanium 2018 ford fusion energi titanium watch. titanium trim as seen on tv Watch all live titanium chain events using your browser's mobile titanium alloy nier device. © 2018-2021 Citizen Technologies Inc. All rights reserved.

    ΑπάντησηΔιαγραφή