ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΑΝΕ

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ




Ειχα πολυ καιρο ν ασχοληθω με το κοσμημα!!Εκει που μιλουσαμε με τη φιλη Ζωη για την ενεργεια των ημιπολυτιμων λιθων της λεω''Εχω πολλες ημιπολυτιμες πετρες σπιτι γιατι ασχολιομουν με το κοσμημα και γιατι μ αρεσαν παντα!!!''
''Σε παρακαλω ...!!!Θα μου τις δειξεις?''
''Και βεβαια '' της λεω.
Ηρθε λοιπον μια μερα στο σπιτι και της αραδιασα ενα σωρο πετρες.Μιλησαμε για τις ενεργειακες τους  ιδιοτητες και στο τελος μου το ξεφουρνησε''Μπορεις να μου φτιαξεις δυο δαχτυλιδια μ αυτες τις πετρες??''και μου δειχνει ενα χρυσολιθο(καφε πετρα) και εναν αχατη μπλε!''Τα θελω μεγαλα ετσι?''
Στο στοιχειο μου!!!σκεφτηκα.Ετσι ξαναπιασα τα μεταλλα μου ,τα ψαλιδια μου, τα σφυρια μου, τον τροχο μου,τα συρματα και το κολλητηρι μου,σχεδιασα σ ενα χαρτι πως τα ειχα φανταστει και ιδου το αποτελεσμα!!Διορθωσα επ ευκαιρια και κατι αλλα κοσμηματα που μου ειχαν εμπιστευτει και ετσι ξαναρχησα ν ασχολουμαι με ενα απ τ αγαπημενα μου χομπυ!
Ζωιτσα καλοφορετα!!!

1 σχόλιο: